Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőn is elkezdik a fenyőfák összegyűjtését 2021-01-12 17:53:07 A Zöld Híd Kft. honlapján megjelent közleményben arra kérik a lakosságot, hogy jól látható helyre tegyék ki a növényi maradványt
Sokba kerültek, mégsem üzemelnek a hulladékudvarok 2018-10-13 11:31:00 Miért kérdésünkre Gyenes Szilárdtól, a gödöllői székhelyű Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójától kértünk és kaptunk választ
Drámaivá vált a szemét helyzet Gödöllőn (is) 2018-06-21 11:25:29 Ezt Gyenes Szilárd megbízott ügyvezető igazgató vázolta fel a képviselőtestület tagjainak tartott prezentációjában
Emelné a szemétszállítási díjakat Gémesi 2015-04-24 10:20:25 Gödöllő polgármestere az ATV adásában javasolta ezt a megoldást a Zöld Híd Régió Kft. csőd közeli helyzetének felszámolására
Inkasszózzák a Zöld Híd Régió Kft. számláit 2015-04-18 09:23:22 Egyesek szerint akár csődbe is juthat a gödöllői székhelyű társaság. Mi lesz több százezer embert érintő szemétszállítással?